julklappar tack!

 
De får ligga lite sådär på snedden bilderna för de vill inte ligga på samma rad annars... Ofta jag börjar på inlägg men inte får bilderna att ligga ordentligt och blir så sur att jag struntar i att blogga! Anyways. Tänkte tipsa om lite julklappar jag gärna vill ha... Nu är det ju inte så många som jag byter klappar med, typ mamma och syrrorna. Men då har ni lite tips iallafall :P Vill ha de här tre böckerna som alla finns på Adlibris ;)
 
Jag har ju pluggat religion och är lite religionsnörd, tycker det är superspännande. Freud läste vi lite under religion C och han är ju helt kokos men samtidigt supersmart och det verkar som en spännande bok. De har olika prisspinn så det är bara in och köpa julklappar där hörrni ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

jag kan tyvärr inte varken måndag eller tisdag. bara fredag jag inte är upptagen, har du planer då?

2012-11-08 | 14:18:52
http://fashionstars.blogg.se
PATRICIA - Mamma till W&N

Nej , de där var verkligen ett riktigt elakt påhopp! Och läser man riktigt noga, så kan den människan aldrig ha egna barn. Då kan man verkligen inte skriva de ord hon gjort!
Det är förjävligt att det finns sånna människor, speciellt när hon sitter inne på min blogg varenda dag.. skummar, läser och får inte nog! Skulle kunna kalla henne en stalker, faktiskt. Så många kommentarer hon lämnat med Samma ip-nummer, och varje gång nedlåtande och elakt.
Hon gillar mig verkligen inte, men samtidigt får hon inte nog av att läsa! Jag förstår mig bara inte på henne.

Denna kommentar tog jag inte åt mig av, självklart kanske jag inte borde gett henne mer 'luft' genom att lägga ut detta på bloggen! men ibland är man kanske inte vuxen själv när man blir så jävla överkokt i skallen! Fan.
Tack för din kommentar <3

2012-11-08 | 20:58:43
http://mammasangel.vimedbarn.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!