Semesterdags!





Jag är medveten om att min uppdatering varit helt sinnessjukt dålig, ja egentligen hela det här året. Min ni är en del tappra som är kvar här ändå :) Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu under sommaren! Nu när jag loggade in så var det ju en helt ny blogg.se också, fint tycker jag :) Jag är nu klar med allting, c-uppsats, jobb och allt och nu har jag två månaders semester och egentligen får jag vara mammaledig för första gången! Gud vad jag kommer njuta! Bara umgås med Nathan dygnet runt i två månader, har verkligen längtat. Även om det kändes lite sådär imorse 05,30 när Nathan tog morgon ^^ Han förstår ju inte det där med sovmorgon och att jag inte jobbar längre utan vaknar samma tid ändå, suck! 

Nu blir det straxt läggdags för oss, var ju som sagt en tidig morgon. Imorgonbitti bär det dessutom av till Arlanda för oss, jag lovar att försöka blogga så mycket som jag bara kan och ge er massa fina bilder från andra sidan jorden!!

Följ med mig och Nathan i sommar, Quito, Ecuador 17/6-14/8

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Menar du allvar åker ni i morgon?? Jag trodde ni for på söndag och har stoppat undan en massa fina solhattar som naty skulle få! Jag hoppas att ni får en underbar resa och att du kan njuta av din mamma tid fullt ut det förtjänar du verkligen du har skött allting så otroligt jävla bra med skola jobb och baby helt otroligt att du orkat jag (alla) är så stolta över dig! Kom i håg att uppdatera ordentligt under resan och ha det så underbart det bara gå. Puss älskar dig!
/ Anna

2012-06-16 | 22:38:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!