Ricardo Arjonas konsert

 
Nu ar klockan halv atta har och det blir en liten snabb update innan vi ska se klart en film vi borjade se igar. Sa nice har, alla filmer finns i perfekt kvalitet pa "dvd" att kopa for en tia! Idag har vi bara varit inne hela dagen, asskont da jag var sa trott. Har bara myst med lilla Nathan, han sov forresten fran 6 igarkvall till 6 imorse. Igar var vi pa Ricardo Arjonas konsert och det var verkligen awesome! Jag lamnade Nathan sovande och han vaknade inte forrens imorse lilla alsklingen, vi var hemma vid 2 sa vi var lagom trotta imorse vid 6 kan jag lova. Men som tur tog Nathan sen en tva timmars siesta da jag ocksa passade pa att sova :) 
 
Ni far lite bilder fran konserten! Nu vet val de flesta av er inte ens vem Arjona ar men han ar sjukt stor i hela Amerika, singer-songwriter stil pa musiken skulle jag saga och verkligen sjukt bra texter och latar! Han ar en av mina absoluta favoriter sa det var jattenice att fa ga pa konserten! Liite kallt ute kan jag lova men det var det vart :D Vi hade sittplatser pa tolfte raden och det var typ 30,000 pers dar sa vi hade verkligen en bra plats :) 

 
Alltsa jag hatar verkligen att blogga harifran for allt ser sa dumt ut utan aao och sa stresskriver jag alltid! Men men, det far bli den bloggning det blir, aven om Andres lillebror har internet har hemma sa ar det inte riktigt som det i Sverige ;) Nasta gang blir det mer bilder pa min lilla prins som forresten borjat ata massa nu! Riktig mat tva ganger om dagen och sa frukt, imorse at han en hel liten banan till frukost :p
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!