nybadad kille :)

 
 
Vi kopte en liten balja for att kunna bada Nathan har. Nagot jag verkligen saknar mycket hemifran nar jag ar har ar min dusch!! Duschen har ar verkligen inte som hemma, det kommer lite vatten for det forsta och om du vill ha vattnet nagorlunda varmt sa kommer det annu mindre vatten och ratt som det ar sa ar vattnet kallt. Det ar som att vara pa ett landstalle typ. Vattnet fran de andra kranarna ar bara iskallt sa man vaknar definitivt till nar man tvattar ansiktet pa morgonen :p Sa jag snabbduschar i tva mander nu och det blir sjukt skont och komma hem och ta en ordentlig dusch :p Jag har alltid massa supervarmt vatten nar jag duschar :p Nu ska nog Nathan snutta somns for sin forsta morgonnap, idag fick vi sovmorgon anda till klockan 7! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!