Intensiv tisdag

Började dagen med sovmorgon till åtta! Väldigt opassande eftersom jag skulle till skolan vid nio men vi hade en dålig natt då Nathan vaknade massa. Hade ett seminarium och sen åkte jag till Odenplan för att fira Cynthia som tagit studenten. Hon blev mamma för tre månader sen och nu har hon lyckats ta studenten också, så duktig :) Hennes fina föräldrar bjöd oss alla på kinabuffe, är fortfarande mätt :P Vi var hemma vid halv fem och Andres åkte iväg för att spela fotboll direkt och är fortfarande inte hemma så jag och nathan har myst själva. Han har ätit torsk och potatis och stinkit fisk hela kvällen :p Hatar själv fisk men det är ju toppen om han äter det :D Nathan har verkligen skött sig exemplariskt och jag har både fixat klart och lämnat in min c-uppsats och fixat min opponering inför imorgon. Så skönt! Nathan somnade precis och nu blir det samma för mig, tidig dag imorgon igen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!