mandag med plugg

Nu ar jag hemma fran dagens lektion, gick helt ok att komma upp vid sju imorse, Nathan vaknade "bara" nagra ganger men vi somnade ocksa vid halv 11 och inte sa sent som vi brukar :) Lektionen gick bra och kom hem till en glad kille som lag och tittade pa speldosan over sin sang, han alskar den verkligen, kommer massa prat och sma gladjetjut nar han ligger dar. Nu har han somnat i min famn och sover riktigt skont, dock vagar jag inte lagga ner honom sjalv for da brukar han alltid vakna. Istallet har jag stallt barbara datan har och sa ska jag plugga tills han vaknar. Pa fredag ar det tenta och det ar min forsta muntliga tenta nagonsin, ar lite nervovs... Skulle vara hemskt om jag fick en fraga som jag absolut inte kan svara pa :s Men forhoppningsvis gar det bra, vi har delat upp en del fragor att svara pa sa det ar dem jag ska agna mig at nu. Imorgon och onsdag blir det namligen jobb sa hinner inte sa mycket mer an idag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!