torsdagen

 
Jag ligger verkligen sjukt efter med bloggningen... Tänkte mig typ att det skulle bli lättare att få tid till att blogga men nja. När Nathan är vaken måste man verkligen ha 100% uppmärksamhet på honom så att sitta vid datan är inte direkt nåt alternativ, mest för att i hallen där datan är kan han inte vara för det är bara massa kablar, speglar och så är golvet alldeles stickigt. Mest tid spenderar vi i köket, Nathan på lekmattan och efter brödrost, kablar, eluttag och andra roliga grejer och jag mellan honom och fix i köket. När Nathan somnar så vill jag antingen hinna med och fixa nåt eller så däckar jag med. Igår tog jag en timmes tupplur på eftermiddagen med honom, så skönt! Sen somande han faktiskt straxt efter nio och vi tittade på två avsnitt av Prison Break som vi börjat kolla på nu, Andres har aldrig sett det, så himla bra :)
 
Igår var vi i parken och Nathan fick testa att gunga för första gången, eftersom vi vart borta hela sommaren, han älskade det verkligen så idag var vi där igen. Supermysigt! Han sover jättebra i vagnen nu igen också. Vet inte varför men Nathy har börjat amma massa på natten igen, alltså han verkligen ammar och äter och inte bara snuttar sömns... Men på dagen när han är riktigt trött vill han inte amma för att somna och då är vagnen perfekt, igår körde jag den över tröskeln några minuter och så somnade han, perfekt :) Nu har jag en vild baby att ta hand om igen, förhoppningsvis kommer jag in med dagens bilder senare :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!