dag med lillebror



 
Igår spenderade vi dagen med Elliot, hämtade honom på dagis och så var vi på Heron city några timmar. Han fick leka i parken, inne bland spelen och så åt vi på Max. Gick på Willys en snabbis också och Elliot ville ha med sig SEX stycken chokladkakor, annars var det för lite. Gick inte med på det ;) Han valde en marabou choklad för en tia och vid kassan visade jag honom sesamkakorna för 3,90:- och frågade om han inte ville byta till dem istället och det ville han :P Köpte också med sig en av de här smoothiesarna i klämtub för bebisar men den snodde Nathan och sög i sig hela på två minuter innan vi åkte iväg. Sen skrek han hela vägen till Södertälje i bilen, bilstolen är ingen favorit alls.. Han blir rätt galen när han sitter fast. Nu har min prins somnat i vagnen då jag var ute en snabbis, får se om han sover för natten nu eller vaknar. Vaknar han så blir det en riktigt sen natt så jag hoppas han sover vidare så jag själv kan lägga mig om en timme med ^^ Trött mamma! Idag spenderade vi dagen i Skärholmen, köpte ett par d.brand jeans för 50 spänn! Igår däremot köpte jag en mixer på Mediamarket, en stavmixer för 80 spänn, kommer hem och kartongen är TOM! Jag tänkte faktiskt igår på att den vägde lite men antog att det var för att det var "dålig" kvalite då det var den billigaste ^^ Åkte dit idag för att få en men de vägrade då de "alltid kollar kartongerna", men av någon anledning sålde de ju ändå mig en tom kartong! Riktigt surt, varför skulle nån försöka lura på sig en mixer för 80 spänn liksom? Blir inte att handla där något mer iallafall...
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

men vad sjukt angående mixern! vad trött jag blir på dålig service. kundern har alltid rätt, när ska de lära sig?

sv; på tisdag kan jag ses, vill ni komma hit för bus? :)

2012-09-01 | 07:46:30
http://fashionstars.blogg.se
Maria - mamma till Liam ☆

så fint rum han har! kunde inte kommentera det inlägget av någon anledning

sv; ja det blir jätebra! skicka ett sms när du sitter på 807 så jag vet när vi ska möta er :) klenavägen är busshållsplatsen om du glömt :)

2012-09-02 | 11:00:24
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!