Fredag

Nu sitter jag på vårdcentralen och väntr på att bedövningen ska börja värka i min tå så de kan operera bort nageln, fyyy! Drömde mardrömmar hela natten om att jag skulle opereras utan bedövning av en ond läkare med en tång haha! Usch och det värsta är att jag kommer bli tvungen att operera andra tån med men de ville inte göra båda på en gång... Sjukt det där med bedövning, ok varning för äckelprat men tänk er att de kunnat skära upp hela min mage och ta ut en bebis utan att jag känt nånting mer än som att nån klappar på mig haha! Hoppas denna bedövning är likadan!

Denna morgon har vi varit barnvakt till Leila igen när hennes mami är i skolan, har ändå hunnit med lite plugg, med betoning på lite :p Ikväll är jag inbjuden att hänga med ut på girls night men ärligt talat så blir det nog inget med det, antar att min tå kommer göra rejäält ont. I helgen måste jag plugga en hel del och flyttpacka lite, imorgonkväll ska vi hem till Salo och se på fotbollen (????) och på söndag hoppas jag att familjen kommer upp en sväng. Allt hinns nog med ändå, brukar funka :p Nästa gång jag skriver avslöjar jag hur ont jag har och hur synd det är om mig. I promise ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!