godnatt


Surprise, surprise... men jag är SÅ trött! Idag blev det iallafall ingen tupplur haha. Har haft tvättstugan och fått ett antal maskiner tvättade iallafall, så jäkla skönt, som jag längtat efter att tvätta ni har ingen aning! Men har fortfarande flera kassar kvar så imorgon kl 5 fortsätter jag. Har seminarium på morgonen imorrn och sen har jag möte med studievägledaren för att se hur jag ska fortsätta med plugget nu med bebis. Mötet är inte förens kl 3 så jag har hål däremellan, så irriterande! Får ta med en bok och sitta och plugga tills dess. Jag har nybäddat i sängen så det blir extra skönt att lägga sig idag, dock hade jag hemska mardrömmar hela natten i natt så jag hoppas det inte blir samma sak. Så mysig bild på Elliot som jag tog i förra veckan, så mysig! Blev ännu tröttare nu så snart blir det sängen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


cammie

ja! ajabaja på han. haha =) hur e det?

2011-09-08 | 20:50:00
http://tuschaa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!