trött

Ibland är man trött alltså, satt hur länge som helst i förra veckan och försökte skriva ut csn-pappret och det funkade inte. Till slut gav jag upp och bad dem skicka vilket betyder att pengarna kommer senare (fortfarande inte varit 25:e för mig alltså) och igår när jag skulle skriva ut inser jag misstaget... Usb sladden var ju för fasen inte ikopplad! Ja vad ska man säga liksom? Har spenderat min morron med Vakna med the voice i telefonen eftersom tv:n inte funkar och nu ska jag iväg till skolan, vi hörs i eftermiddag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Haha, ibland tar hjärnan semester ;)

2011-09-09 | 11:25:49
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!