söndag

Det gick bra på jobbet igår men hade såååå ont i fötterna och även ryggen efter så många timmar utan att sitta, är glad att jag inte jobbar hela tiden. Idag har jag bara varit här hemma hos mamma och segat! Vaknade halv 7 idag också, verkar som att jag tar varannan dag med att sova ut och varannan att vakna tidigt haha. Har bakat kladdkaka och även chokladbollar efter mammas godaste recept, så gott! Imorgon har jag föreläsning på morgonen och sen blir det hem till mig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

haha tänk på mig som står upp 8 timmar varje arbetspass, och jobbar heltid :p ska börja ha stödstrumpor och se om det hjälper

2011-09-04 | 18:43:48
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Duktigt att du kämpar på med jobbet. Jag har helt kommit ifrån det där och fattar inte hur någon orkar jobba som gravid :P

2011-09-05 | 12:01:53
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!