slut

Åh nu har jag hållt på att tvättat sen klockan fyra och är fortfarande inte klar! Så efter idag räcker det med tvättande på ett tag iallafall haha. Det är fortfarande en del som inte är torrt och ska hänga den sista maskinen vid elva och oturligt nog har någon bokat tiden 7 imorrn så det blir att ställa klocklan och gå och hämta det innan dess. Och täcket blev bra ändå, trots att jag tvättade på strykfritt :p

Har suttit och kollat på youtube klipp mellan tvätten hela kvällen, massa Tyra show och intervjuer. Egentligen är Tyra show typ det närmsta freakshow som man kommer nu, typ som Ricki Lake förut. Folk som är helt knäppa ju. Eller mer än att de är knäppa är det knäppa att någon skulle ställa upp och prata om sina liv på tv inför hela världen. Så svårt att tro att det är sant och om det är det så är det verkligen tragiskt! Det var t.ex. en femtonårig tjej som åt fertilitetspiller eftersom hon var desperat att bli gravid. Nu kollar jag på intervjuer med Eminem och försöker hålla mig vaken, är så trött så när jag hämtat den sista tvätten blir det sängen direkt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!