Por fin, till slut, finally!!

Det var ju fasen på tiden att blogg.se skaffat en app till iphone! Hoppas den funkar bra nu så kan det bli mer uppdateringar :) Idag har jag lagat köttfärslimpa för första gången och det blev supergott :) Jag ska ju liksom bli mamma så antar att det är dags att jag börjar samla på mig lite husmorsfasoner ;) Suttit och pluggat och nu blir det lite mer plugg och mina hembakade kakor (nej jag slutar typ inte äta fråns det jag gått upp men det får bli ett senare problem) <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh köttfärslimpa är så himla gott! måste också testa att göra en egen :)

2011-09-28 | 08:59:08
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!