onsdag

Bild från idag 32 + 2


Har varit dålig uppdatering på senaste tiden, I know! Men nu ska det nog bli bättre :) Jag är uppe ända sen halv sex för min stackars kille som kom hem helt jetlaggad igår var tvungen att gå upp och jobba idag. Istället för att vara taskig och ligga kvar gick jag upp med och nu har jag tvättstugan. Såg iallafall till att han höll sig vaken hela dagen igår, när han kom fram hit på morgonen var det ju egentligen dags för honom att gå och sova i sin tidszon men vi la oss vid 9 på kvällen (ja det är typ min vanliga tid nu) så det blev perfekt. Och det vore ju bra om han höll sig kvar i mina tider med att lägga sig supertidigt haha ;) Åh det kändes bara så skönt när vi kom hem och bara spenderade eftermiddagen med att fixa hemma, sånt som jag verkligen saknat när jag varit själv! Det är verkligen så att lägenheten är mer bara en lägenhet när man är ensam och nu är det ett hem <3 Dock ganska stökigt och med en hel del fix kvar ;)

I går gick vi ju också in i vecka 33 och jag skall ta en lite försenad magbild ikväll och lägga upp! Bebis har varit superlugn igår och även nu på morgonen men så länge jag känner att han rör sig där inne då och då är det väl ingen fara. Ska förbereda mig lite för redovisningen vi har i min grupp nu klockan 12, vi ska prata om fördomar och rasism mot judar genom tiderna i Sverige. Jag har läst boken men det var flera veckor sen så ska kolla igenom mina anteckningar och se vad jag ska säga för något. Slutar 4 så blir ganska sen dag idag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

fina, fina magen!

de blir ju lätt lugnare nu mot slutet då de sover mer och har mindre plats. fast vår lilla vilde gör allt för att röra sig så mycket som möjligt :p skadar mig ofta, men hur ska man kunna bli arg? hihi



ja jag undrar också när jag kommer komma in i mina gamla kläder igen haha

2011-09-14 | 09:17:54
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Vad skönt att ni får vara tillsammans igen :). Min bebis har också vildare och lugnare dagar. Men så länge man känner något är det med all säkerhet lugna puckar, som du säger.



Jag vet, det känns så konstigt att jag fortfarande är gravid med tanke på att jag höll på att föda redan i Juli. Bebis verkar ha gjort sig riktigt hemmastadd nu dock. Svårt att inte bli otålig, jag längtar så tills jag får träffa lilla plutten.

2011-09-14 | 13:52:16
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!