onsdag kväll

Känns som ett mirakel att man kan vara så trött hela tiden alltså :P Lägger mig tidigt, går upp normaltid men blir ändå så sjukt trött. Efter skolan var vi på Skatteverket och fixade och kom hem och var färdiga med lunchen vid 3, jag satt och höll seriöst på att somna medan vi åt! Hade tänkt gå på föreläsning på SÖS idag men det blev för stressigt och istället la jag mig för att vila en stund och vaknade 2 timmar senare! Satte mig iallafall och pluggade och fick en del gjort och nu har vi precis sett två avsnitt DP. Tänkte precis skriva att vi haft lite "tjejkväll" också, jag och killen hahaha! Fixade varandras ögonbryn, ja varandras!! Han fick ta bort alla mina små blonda strån jag inte ens ser med en sån här grej som är som en rakhyvel vad det nu heter ^^ de är ju omöljliga att få bort med pincett och det här var ju perfekt :p Det blir snart sängen och imorgon vid 10 har vi tid hos BM.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!