Onsdag

Nu sitter jag och väntar på tåget till skolan, som ni ser är det verkligen höst ute nu :( Känner mig nästan lite nervös inför seminariet för jag vet inte alls vad jag vill säga om texterna trots att jag läst dem haha, hatar sånt! Btw gud vad jag längtar efter att ha på mig jeans! Är så trött på leggins men tyvärr är det nog önsketänkande att jag ska få på mig mina jeans förens ett bra tag efter förlossningen, oh well..

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

Jag köpte ett par mamma jeans. Tyckte först att det var onödigt men ändrade mig heelt när jag väl köpt dom. Fick känna mig lite fin igen istället för att gå runt i mjukisar hela dagarna ;P

Sen lär man ju ha dom ett tag efter förlossningen också och kan spara dom till nästa graviditet :)

2011-09-28 | 14:10:04
http://lindaheiwe.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!