måndag

Har inte så mycket att skriva egentligen, igår blev det desperate-maraton och vi såg fyra avsnitt, de kommer ju ta slut så snabbt :( Kom på att jag måste fråga min kära moster som ju brukar ha (tror jag) dvd-boxar av serier och några lär ju också ha spansk text! Idag var det så svårt att gå upp, man hörde ju regnet på rutan och det var så mysigt att bara ligga kvar men tvingade mig upp och det var tur för föreläsningen var väldigt intressant. Jag brukar egentligen aldrig gå på föreläsningar men denna termin har jag inte missat en enda. Den här kursen är dessutom med salstenta och riktigt tung grundbok och då är det så himla bra att gå på föreläsningarna för då får man liksom allt man skall kunna serverat för sig... Anyways, jag har sjuk träningsvärk i hela benen idag haha! Och det är från att jag sprang upp och ner i trappen här och städade igår, ok det är 10 trappor men jag har då aldrig tidigare fått träningsvärk av det så det märks att jag förlorat styrka i benen alltså... Imorse lämnade jag av Andres på gymmet innan jag gick till tåget och jag var sååå avundsjuk! Jag saknar verkligen träningen men jag blir ju trött av minsta lilla nu så.. Jag ska iallafall börja träna igen så fort det går, vi har tänkt ut att jag får träna och Andres går samtidigt och promenerar med bebis och sen byter vi, alltså två flugor i en smäll liksom :)

Har precis ätit upp resterna av gårdagens fruktsallad, med både glass och grädde, så himla gott ihop! Ikväll blir det film och kanske mer Desperate, jag är sjukt trött så det blir bara att ta det lugnt, vi har frostat av frysen lite så nåt har man fått gjort iallafall :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Jag kommer att kolla igenom alla mina boxar och det är en del har de spansk text så skall de lämmnas över till din ägo! Puss

2011-09-20 | 10:50:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!