lördag

Det är verkligen fint väder idag men kyligt, nu är det definitivt höst, shit snart oktober ju! Vi har varit iväg och handlat hela morgonen, jag har verkligen blivit en "prisjägare" ända sen jag flyttade hemifrån haha. Jag har hela tiden ögonen öppna efter erbjudanden och det mesta jag köper är just när det är specialerbjudande haha. Det gör också att vi måste gå till typ alla mataffärer för att handla lite här och lite där, där det är billigast. Som tur har vi ju i princip alla affärer med gångavstånd och så handlar vi det allra mesta på Lidl faktiskt. Anyways, nu har vi fyllt på matförrådet här hemma och så ska vi planera veckans mat. Man får verkligen lov till att göra det, annars är det så svårt att komma på. Idag ska jag göra korvstroganoff, jag hatar egentligen det så till mig själv blir det nog bara stekt falukorv och makaroner haha.

Har slängt in vagnens åkpåse och sånt i tvätten nu också så ska vi fixa i ordning vagnen sen :) Det blir en lugnt lördag med bara fix hemma och imorgon blir det mer tvätt och så ska vi städa trappen riktigt ordentligt här också. Har inte gjort det tillräckligt noga när jag vart själv för att jag blir så trött men nu får ju killen ta det jobbiga ;) Nu ska jag nog plocka fram donuts som också råkade hamna i påsen på Ica (3 för 15 och man riktigt känner hur man sparar pengar haha).
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!