gravidfika


Marias söta hund Theo :)



Sen kom Salo :)

Blev en mysig dag med fika ute hos Maria som är gravid med BF 6 dagar före mig. En massa gravidsnack, mariokart (ja jag förlorade och ja Maria ÄR en dålig vinnare som gillar att retas, det är inte jag som är dålig förlorare ^^) och julmust!!! Så där fick jag äntligen leva ut det gravidcravingen eftersom hon hade Sodastream som gör must :) Jag kom hem vid fem och då var vår fina Salo här på besök, hon har varit borta hela sommaren och precis kommit hem, har verkligen saknat våra pratstunder och nu har vi legat och pratat här hemma ända tills nyss. Nu blir det ett avsnitt DP och sen sängen, imorgon skola!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

aww älskade theo!! hihi

hahah ja men du kommer ge igen så fort du vinner över mig i något ;)

2011-09-21 | 20:06:12
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!