godnatt


Det blev fullt upp hela kvällen här med :) Andres lagade mat och tydligen är det redan nu "läge att börja ladda med kolhydrater inför förlossningen" och tur det för när han lagar blir det kyckling med ris OCH potatis. Kommer nog aldrig förstå mig på det där... Sen har vi hållt på att fixa här hemma, satt upp tavlor och grejer, eller jag har ju mest övervakat men ändå. Så skulle vi sätta ihop spjälsängen men det var alldeles för små skruvar vi fått med, antiklimax! Ska kolla imorgon om vi hittar några större. Nyss spelade vi några omgångar Monopol kortspel, vet inte om det finns här men det är iallafall superkul! Inte ett evighetsspel som monopol utan det tar typ en kvart bara men det är samma grundtanke. Ja och jag förlorade och jag börjar inse att jag verkligen ÄR världens sämsta förlorare, jag verkligen känner ilskan i hela kroppen och det tycker ju min kille såklart är superkul och spär gärna på min ilska. Hmmm. Nu ska jag i säng, imorgon ska vi iväg på morgonen och göra massa ärenden, godnatt <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

potatis är något jag blivit helt såld på. så gott! :)



haha man blir verkligen blind när det kommer till sin egen mage, jag känner mig inte alls särskilt stor! fast magmåttet ökar. nu är det på 32.

vi får jämföra när vi ses! hihi

tisdag blir toppen :) du är så välkommen

2011-09-16 | 08:15:32
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!