fredag


Märk av bloggskadan, vackert fotomotiv ellerhur? Men jag hatar ju att blogga utan bilder. Nu är jag hemma efter en lång dag, eller ja för mig var det faktiskt en lång dag! Efter seminariet hade jag 3 timmars väntan i skolan innan mötet och satt och läste medans, sjukt jobbigt då jag fick så jäkla ont i rumpan och ryggen av hårda stolen haha. Vi kom egentligen inte fram till så mycket på mötet utan det visar sig att min kurslärare är hon som ska bestämma om jag får dispans på det jag missar på Historia B och ändå får börja Historia C i vår så jag hoppas hon är snäll... Om hon är det så betyder det att jag inte ens tar min examen senare än jag skulle gjort utan bebis så håll tummarna för det. Nu har jag börjar tvätta igen (tillfredställelsen hallå), bara slog mig att jag aldrig tvättat varken täcke eller kuddar. Alltså, aldrig någonsin och de har ju till och med tvättråd på så det är klart man kan tvätta dem. Har ju hört det där om tennisbollar men läste runt lite och tydligen går det bra utan speciellt om dunet är indelat i små fyrkantar. Jaja kanske inte så intressant för er men anyways nu är det i tvätten. Ska snart värma lite mat (köttfärssås för femtioelfte gången, den tar ju aldrig slut!).
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle von Walden - Gravid!! <3

Tänker du plugga på distans eller kommer bebis pappa vara hemma? Tänkte med tanke på ditt plugg. Skönt att kunna bli klar som tänkt :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!