drömmar och kolasnittar

 

Fortsatte på mitt infall och igår har jag bakat Drömmar och Kolasnittar. Drömmarna gjorde jag dels tigerdrömmar med kakao och sen vanliga och citron. Drömmar SKA dock vara vanlig vanilj känner jag nu, choklad passar inte så bra. Har egentligen aldrig gjort småkakor förut men det är ju asbra för alla ingredienser är torra som man har hemma och så smör såklart. Anyways, nu har jag nog fått överdos på kakor och de här lär räcka ett bra tag. Dock är ALLA havrekakor som hann täckas med choklad SLUT redan. De var så jäkla goda, alltså typ de bästa kakor jag någonsin ätit, bättre än köpta, och ja jag har ätit ett antal alltså. Det finns inget stopp liksom, fören de är slut alltså ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Är inte drömmar ganska svårt att baka? Trodde typ att dom sjönk ihop lätt och inte blev sådär fluffiga som man vill ha dom.

2011-09-25 | 10:49:37
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!