csn-krångel

Gud så förvirrad jag blev nu..! Hade först ansökt om studiemedel fram till den 7 november bf och nu fått att jag bara skulle bekräfta det. Men har själv tänkt att det bästa blir att ta uppehåll den 15 oktober till den 20 december, då jag ändå inte hinner med första kursen och den andra är VFU och sen komma tillbaks till den sista alltså, 20 dec till mitten av januari och då vill jag ju ha studiemedel för den! Så jag gick in och började ändra men inser sen att det inte går att välja så utan det jag fick göra med tanke på att jag bara får ihop 16,5p på en hel termin är att ta 50% studiemedel under hela den här tiden... Tror det blir rätt men gud vad krångligt. Kan ju säga att den här ekonomiska frågan är inte ett dugg kul när man inte har jobb och föräldrapenningen blir ju inget att hurra för, just därför jag vill plugga på heltid i vår och iallafall få studielån men då får jag ju inte missa så många poäng under hösten... Har möte nästa fredag med skolan för att se exakt hur jag kan göra. Så nu dröjer det ännu längre tills jag får mina pengar för den här månaden, och då blir det också bara hälften dvs. 4000... Hur skall detta gå nu det återstår ju att se...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!