fredag med tenta

 

Här står jag inte ens och svankar fast det ser ut som det ^^ Har en ny tröja/tunika, får passa på att använda den massa nu med magen för jag antar att den inte kommer kännas lika smickrande sen när man inte har gravidkulan utan eftergraviditetsmagen som putar, gosh jag kommer verkligen inte ha något att ha på mig då alla mina tröjor är supertajta... Ska bli läskigt och spännande och kolla ner på magen när bebis fötts, lär kännas superkonstigt ;)

 

Nu är jag typ taggad inför tentan ja... Har förberett i vanlig ordning med att drömma mardrömmar om att jag inte hinner dit i tid och missar hela tentan. Jag tror inte jag tänker gå igenom något nu på morgonen, hoppas det jag pluggat in hittils räcker. Är sådär stressad att jag vill sätta mig ner och kolla på frågorna och bara få ut all info jag kan innan jag glömmer den! Haha det känns sådär som att om man inte skriver tillräckligt snabbt kommer man glömma bort massa viktiga grejer innan man hinner få ut dem... Jag är definitivt inget fan av salstentor!! Anyways, jag har laddat upp med kexchoklad, cola, smörgås, youghurt osv. och mellan 13-17 får ni hålla tummarna för mig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Men OJ vilken putmage du fått nu, helt underbar :)).

Jag är faktiskt riktigt positivt överraskad över hur mycket magen gått tillbaka. Redan dagen efter var det inte mycket kvar, och nu ser den nästan ut som vanligt. Känns lite slappare bara :)

2011-10-15 | 13:15:42
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!