tisdagen

 

Två bilder från idag :) Blir galen av att det inte funkar med att lägga in bilder från mobilen nu... SÅ svårt att ta bra bilder på Elliot också, han är ju inte still en sekund!! ^^ Har varnat mamma nu att hon MÅSTE ta med kameran till förlossningen med en gång och sen låna ut sin eftersom min gått sönder och ekonomin inte tillåter att köpa någon ny nu, kommer ju vilja ta massa bilder på bebis... Det var en trevlig dag hos mamma, vi åt och spelade lite Monopol kortspel med syrran :) Innan dess hade jag sista lektionen för ett tag framöver, nu är det bara tentan kvar på fredag! "Bara"...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

mitt batteri till kameran håller på och dör och jag hittar inte laddaren någonstans, paniiik! haha

får leta mer idag :p



det där är ju så olika för alla. som sarah, hon kände inte av någonting. trodde garanterat att hon skulle gå över tiden. sen startade värkarna fyra dagar innan bf och 15 timmar senare var bebis född :p

2011-10-12 | 09:22:27
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!