halloween nuggets

Nu har de ju börjat få ut julgrejer i butikerna och jag köpte med en burk pepparkakor! Jag har haft cravings länge efter alla julgrejer så det är perfekt för mig. Samtidigt är det ju nu halloween-grejer ute också. Idag har jag t.ex. sett halloween-paprika. Hmmm. Det som tar alla pris är dock detta, halloween-chicken-nuggets! Japp! De är formade till fladdermöss och spöken haha! Vem sjutton kom på den idén och tänkte, "shit det finns verkligen en marknad för det här!" ?!?! Själv köpte jag dem på Lidl för att de var billigare än de vanliga chicken nuggetsen ^^



JA det är en chicken nuggets i form av en fladdermus. Och ja, jag sa åt Andres att inte bli rädd när maten serverades. Och nej han fattade inte skämtet. ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!