effektiv måndag

 

Den här bilden med min lillebror Elliot togs för tre ½ år sedan när han precis kommit hem från BB. Kan inte fatta att jag själv ska få en sån liten snart, eller att han svarar i telefonen när jag ringer hem haha. Gud vad tiden går..!

 

Idag har vi haft fullt upp, först nu jag sätter mig ner och tar det lugnt faktiskt! Först var vi och hämtade ut Andres id-kort, sen var vi och skrev in honom på SFI och han börjar nu på måndag, det har tagit sin lilla tid men nu äntligen :) Sen var jag på jobbintervjun! Det gick bra och kändes bra så förhoppningsvis ringer de mig när de behöver folk och jag hoppas hoppas på att få min egen plats till nästa termin! Gjorde isterband (andres tror att det är vanlig korv och han får aldrig veta sanningen) och stuvad potatis, supergott! Och nu blir det min favoritfilm, Forgetting Sarah Marshall som jag äntligen hittat på spanska, och chokladpudding. Imorrn ska vi upp tidigt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

aww så liten han var! :)



ja precis! tur att man har hund som får än att komma ut på promenader varje dag :p

2011-10-17 | 19:38:18
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!