inlägget jag började på imorse ;)

Den dåliga uppdateringen beror på att jag helt enkelt inte haft tid att sitta vid datan! Haha så många timmar som jag spenderade vid den tidigare och nu, nada! Har ju i och för sig ipaden men det är inget kul att blogga från den. Bebis har visat sig vara ganska så krävande, de 4 dagarna på BB spenderade han ju i min eller pappas famn hela tiden och det är något han visat sig trivas väldigt bra med! Han gillar absolut inte att läggas ner, han somnar i famnen eller vid bröstet men så fort man försöker lägga ner honom protesterar han. Nu har jag fått honom att somna i vår säng, får se hur länge det håller! Minns ju med min lillebror, han hade (har) så svårt att somna själv och det blir verkligen ett problem så jag måste hitta en lösning på detta nu, tror det gäller att bara propsa tills det går...



Annars mår jag sådär fortfarande, fortsätter med tabletterna men har rätt rejält ont i magen efter snittet och fortfarande en del svårt att röra mig ordentligt. Så har inte så mycket mer för mig än att just sitta med bebis i famnen, så mysigt :) Igår var vi ute på lite ärenden här men sen fick jag mycket mer ont så nu tänker jag stanna inne och vila tills det går över, usch usch...

Idag fyller bebis hela en vecka! Det har gått snabbt men samtidigt känns det (som alla säger) som att han alltid varit här! Vad var livet innan honom?! Så skumt! Han har också (jaaa jag vet inte som jag tänkt) sovit med oss i vår säng de här tre nätterna. Han sover på en sida och så jag i mitten, det funkar för att jag själv rör mig verkligen inte ur fläcken fast jag sover haha, var annars rädd att rulla över på honom eller nåt. Det är så mysigt att sova tillsammans men när han blir lite större och börjar rulla runt osv. vill jag ju att han ska vara i sin egen säng, så det ska bli ordning på det med... Haha vi får se hur det blir att få in alla rutiner! Amningen har iallafall gått bra! Barnmorskan var här på hembesök igår och bebis ska helst gå upp 150 g per vecka och han hade gått upp hela 110 g på två dagar haha. Så mjölken verkar funka iallafall ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Jobbigt och mysigt på samma gång att han vill vara hos er hela tiden!

150g, Liam gick upp 300g på sex dagar :p

2011-11-18 | 19:18:42
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Jag vet precis hur det är med tiden :). Jättefin liten gulleplutt ni fått i alla fall!

2011-11-18 | 22:06:36
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!