söndag

Bild från i tisdags, av Jessica


Idag är det dagen före bebis beräknade ankomst, jag hoppas verkligen han inte drar ut en massa på tiden! Men iiiiiiinga tecken än så länge. Blev iallafall på bättre humör när jag såg att Marias bebis äntligen kommit ut idag! Han var ju beräknad 6 dagar innan min så nu var det verkligen dags, massa grattis till henne :) Ser fram emot när vi kan träffas med våra bebisar båda två, sjukt overkligt!

Själv sov jag bra utom att jag hade massa konstiga mardrömmar, nu ska vi dra ut en stund här på stan för att fördriva tiden. Det är rätt svårt att göra det nu för tiden alltså ;) Men jag måste säga att nu när Marias bebis ändå kommit känns det som att nu är det ju fasen nära... Läskigt och spännande!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!