Kan inte sova...

Får bli mobilbloggning utan bilder , tråkigt men så verkar det ju funka iallafall... Så irriterande, vaknade före fem av att jag var kissnödig, brukar alltid bara försöka ignorera o somna om för går jag väl upp blir jag klarvaken och ja jag har inte kunnat somna om sen dess. Istället ligger jag på soffan, trött och illamående men omöjligt att somna om, så irriterande! Eftersom vi inte har några dörrar här hemma kan jag inte heller sätta på tv:n som underhållning, spelat Tetris och nu tänkte jag se om jag kan kolla på Vakna med TheVoice i mobilen... Ahhh..,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

låter som att vi båda två har haft en dålig natt :p

söta bilderna är på er i inlägget nedan!

2011-11-02 | 09:49:01
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!