Aww min första otrevliga, anonyma kommentar!

Ja jag har visst fått min första taskiga kommentar!! Någon har ägnat sin tid åt att sitta och kolla tillbaks i arkiven ända till 2009 och anonymt kommenterat mitt goda självförtroende på den tiden med en undran om det är min mamma som lurat i mig att jag ser bra ut och ett påstående om att personen själv ser bra mycket bättre ut (grattis)!

Vart säker på att det var nån av syrrorna som larvar sig (kom igen att Någon skulle se bättre ut?!?! ;)) men ip nr visar sig höra hemma i... Kävlinge! Ja jag vet men någonstans i Sverige är det tydligen iallafall!

Anyways, jag har ju gått från att ha TRE läsare om dagen till åtminstone några hundra i och med bebis men det ultimata beviset på detta måste väl vara en anonym, otrevlig kommentar från någon som ägnar sin tid åt att läsa vad jag gjorde som nittonåring! FAME!!!! ?? !!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

visst är det tröttsamt med dessa no lifers? undrar vad de får ut av sina kommentarer.



hoppas ni får komma hem från sjukhuset snart! sista dagen var vi också ganska less, och vi var bara där två dygn :p

han är toksöt er Nathan! längtar tills jag och Liam får träffa er :)

2011-11-12 | 20:56:55
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!