helgen


Seriöst oinspirerad och okreativ blogg nu för tiden! Nu är det verkligen bara en dagbok, men men. Just nu är jag helt dötrött, har tvättstugan och har hållt på att städat och ordnat här hemma som en idiot i några timmar. Min underbara "" pojkvän hade nämligen bestämt sig för att IDAG var en jättebra dag att möblera om här hemma och vänt upp och ner på hela lägenheten när jag kom hem. Jag är inte nöjd med hur det är nu heller men det är för att lägenheten är så dåligt uppbyggd så det får vara som det är nu... Vill bara hoppa in i duschen och byta till pyjamas men har tvättstugan några timmar till så får hållas... Imorse gick jag upp nio och satt och pluggade, sen var jag ute några timmar med mamma, Jamie och Elliot. Var mest i lekparker så Elliot fick leka och så åt vi god glass. Igår gick jag och Andres världens längsta promenad, runt här på Söder och sen in till stan. På kvällen var vi ute i Farsta och åt Salos supergoda räkor. Nu ska jag till tvätten och sen ordna de sista i mina papper inför imorgon då jag har praktik igen.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!