veckan :)

 

Jag har varit lite dålig med uppdateringen nu märker jag... Vad har hänt? Inte särskilt mycket, praktikvecka med fruktansvärt tidiga mornar, har bakat en massa i veckan men sen har jag inte gjort så mycket mer speciellt. Vad jag inte gjort är varit och tränat, FASEN. Nu när jag har skola som vanligt iallafall så SKA jag skärpa mig. Igår hade jag iallafall en liten fest hemma hos mig och det var superkul! Bra sällskap och så dansade vi och hade kul till asbra musik, jag fick också en liten lektion i salsa och nu jävlar jag vill verkligen lära mig! Har fattat lite mer nu vad det egentligen är man ska göra annat än att röra på höfterna och jag vill så gärna lära mig haha... Idag har varit en väldigt seg dag, jag är inte bakis men väldigt trött eftersom det blev rätt sent, resulterade i att jag sov 1½ timme vilket jag egentligen inte ville... Har iallafall skrivit examinationsuppgiften för denna korta kurs och läst klart en bok och skrivit min lilla sammanfattning av den. Det blir sjukt mycket läsning denna kurs så det är bra att jag är lite förberedd iallafall :) Imorgon vill jag inleda veckan med spinning 6.45 innan skolan men borde typ ordna betting för hur stora oddsen är att jag verkligen går upp...

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!