veckan :)


Nu är det en vecka sen jag skrev igen! Irriterande... när jag märker att jag inte skrivit och har för mycket att uppdatera om så orkar jag inte skriva och så blir det en ond cirkel... Jag känner verkligen att det är måndag idag fast det är söndag, gick nämligen upp KLOCKAN 7 PÅ EN SÖNDAG FÖR ATT ÅKA TILL SKOLAN!! Mmm det är fruktansvärt, det gjorde ont att gå upp... Historia ÄR tufft, imorgon har vi redovisning om maya-indianerna och idag gjorde vi arbetet, ska läsa på min bit nåt innan jag lägger mig så jag vet vad jag ska säga haha. Imorgon blir det en lång dag 9-16 och sen direkt på zumba och core.

Bilderna på mina älsklingar är ifrån i tisdags, kommer visa fler bilder sen, Elliot sov över här, det var så mysigt! Han sov jättebra, vaknade 2 gånger och la sig på Andres bröst och låg och pillade på hans skägg och somnade haha, så söt :) I onsdags var vi på Junibacken med honom, längtar tills han ska sova över igen!! I torsdags gjorde jag inget speciellt, pluggade en massa efter skolan och ja har inget minne av dagen haha... I fredags var jag på bodypump och igår spinning, nu jäklar är jag igång igen!! Ska försöka uppdatera lite mer frequently men nu påläsning så jag inte står som en idiot imorgon...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!