update !

 

En bild från i lördags! Liten update av veckan då, i tisdags kom jag inte i väg på föreläsningen då jag vägrade gå upp vid 7 på morgonen, dessutom vaknade jag med halsont! Jag och Andres gick in till centralen för lite ärenden ändå, delar busskort så det blir mycket promenader nu! På kvällen drack jag 3 citroner uppvärmda med lite honung och kände mig bättre till i onsdags. Då var vi på medelhavsmuseet med skolan och fick en guidning om Egypten, Grekland och Rom. Sen var det träning på kvällen, spinning och vikter, riktigt skönt! Nu är jag on fire igen, idag vart det core och body pump och imorgon spinning igen, kroppen är helt slut nu och det är så skönt! Igår var vi i Södertälje med min älskade Elliot och sen hemma en stund, mys! Idag gick jag inte heller till skolan (skit) pga snöstormen/allmän lathet. Har hämtat böcker från bibblan och köp och pluggat massa i veckan. Men har massa massa kvar, ska plugga nån timme innan jag sover medan Andres kollar sin novela :p så mycket lättare att fortsätta läsa och inte gå och göra nåt annat när man har nån bredvid sig :) Trevlig helg!

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!