fredag

 

Nathan ligger fortfarande och sover i vagnen efter dagens promenad vid två men jag tror han håller på att vakna nu. Han har sovit jätteskönt och inte vaknat en enda gång, annars brukar han vakna och gnälla efter nappen då och då... Vi har precis ätit och sett på en film :) Jobbet igår gick bra men jag fick skynda hem till en väldigt lessen bebis som redan druckit upp all mjölk och ville ha mer, usch vad det gjorde ont i hjärtat att inte kunna trösta bebis. Skulle definitivt vilja stanna hemma med honom hela tiden egentligen men nu är det bäst att jag jobbar lite..

Imorgon blir det inget jobb för min del, så surt, såg verkligen fram emot att åka till mamma imorgon och hon skulle passa Nathan men nu har lillebror fått vattkoppor så det går inte att ta dit Nathan... Så typiskt :( Tur iallafall att det blev innan julafton! Mamma ringde förresten och väckte oss imorse vid halv 11 och undrade vad som hänt eftersom jag lät helt nyvaken :p Men vi la ju oss rätt sent igår eftersom jag var hemma så sent så både jag och Nathan behövde visst sova ut :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!