Varning för mest pessimistiska inlägget någonsin

Är på det värsta tänkbara humöret NÅGONSIN!

1. Kunde inte hitta mina hörlurar hemma hos mamma och fick åka utan dem. Mina lurar och min ipod är typ det viktigaste jag har och utan dem är alla tågresor och promenader till affären en pina för mig! VART FASEN ÄR HÖRLURARNA??!

2. Eftersom jag är pank fick jag låna 600 av syrran till att köpa busskort. Alltså, GÅR ner till centrum med mina tunga väskor eftersom jag inte kunde ta bussen, för att köpa kortet. MEDGES EJ! "Nej nej men det skall finnas pengar" testar igen. MEDGES EJ. Vaaaaaaaad fasen, går in på Nordea och ser att ja sån jävla tur man har, jag har ju räkningar som går på autogiro som alltså dragits automatiskt idag när det fanns pengar på kontot. JÄKLA SKIT. Resulterar i att jag får betala 90 kr, ja NITTIO kronor i sms-biljett för att komma till skolan och hem. Och har fortfarande inget busskort.

3. Min data är TRASIG! Virus eller något och jag försökte fixa den med råkade istället typ radera recovery disken och nu är datan helt körd, det går inte att öppna firefox, itunes, msn, skrivaren eller något som är viktigt!

Alltså: De två viktigaste materiella sakerna, lurarna (ok man kan klara sig utan dem) och datan (faktiskt livsviktig även för plugg och allt man gör nuförtiden) är trasiga och jag är utan busskort och i väntan på en jävligt dyr telefonräkning.

Och just det, det enda som finns i min kyl är ett paket smör, jordgubbssylt, ketchup och chokladsås. Kommer tillbaks när jag lugnat ner mig något.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!