elliot <3



Nu minns jag hur jobbigt det var när jag flyttade hemifrån!
Har ju spenderat så mycket tid hemma hos mamma på sistonde och jag saknar Elliot sjukt mycket så fort jag går därifrån. Elliot är verkligen det bästa och underbaraste som finns i hela världen och om jag saknar honom så mycket kan jag nog inte ens förstå hur mycket jag kommer sakna min egen bebis när han ska till dagis och sånt. Elliot är världens bästa lillebror och nu är jag säker på att han också kommer bli världens bästa morbror, bara han inte lär min son för mycket bus som han själv haha!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

han är så söt!

saknar också alltid cornelia extra mycket när jag varit och hälsat på en längre stund :)

2011-08-30 | 09:05:25
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!