torsdag



Haha, förut hade jag alltid väl uttänkta rubriker, typ låttexter och citat och grejer och nu blir det mest veckodagar! Har ingen fantasi... Idag vaknade jag kissnödig klockan 6 och kunde inte somna om, det verkar vara min nya grej... Har haft tvättstugan hela dagen och tvättat alla bebis kläder som jag fått från min moster :) Jag tycker faktiskt om att ha tvättstugan men det blev så fullt så det var svårt att hitta plats för allt, egentligen gick tiden ut klockan 2 men ingen hade börjat än så jag lät en del hänga kvar som inte var helt torrt. Skönt att få det här tvättat medan jag är hos mamma och inte i min dåliga tvättstuga, där får jag tvätta allt jag har hemma sen ändå.

Jag ska hämta Elliot på dagis vid 4 och sen mamma på hennes jobb och så ska vi åka till Heron och Toys r Us som tydligen har 80% utförsäljning idag, får se hur galen Elliot kommer vara därinne... Idag har förresten tele2 specialerbjudande på Iphones, 189:- i månaden alltså halva priset mot vad det brukar vara så jag har beställt en till Jamie som velat fram och tillbaks om han ville ha en eller inte, perfekt ju :) Nu ska jag snart ner i tvätten igen och innan dess hinna lite mer läsning.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Jag har också fått svårt att somna om ibland när jag vaknar på natten nu. Ibland kan jag ligga och knappa med mobilen i över 1 timme :P.



Angående din kommentar om spjälsäng.. har du redan madrass och så till den? Vi höll nämligen på att köpa fel storlek till vår. Dagens standardmått är mycket bredare.

2011-08-25 | 22:42:03
http://vardagslycklig.blogg.se/
Ylva Lee - Mamma till Lily

Man hoppas ju på att få sova ordentligt efter graviditeten är slut och trycket på blåsan släpper.. Men icke! Då är det bebis som håller dig vaken om nätterna och väcker dig tidigt på morgonen. Se dina besök på toaletten under natten som träning! haha :)

2011-08-25 | 23:02:51
http://shuang.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!