skånegatan

 

Imorse kom jag faktiskt ut på en liten morgonpromenad på en halvtimme runt omkring här. Tycker det är lite jobbigt att bo precis mitt i "smeten" när man vill gå ut helt ofixad och så är det en miljon människor så fort man tar ett steg utanför dörren haha. Men kommer man iväg en bit så är det rätt lugnt med folk faktiskt. Sen har jag bara pluggat (har bestämt att jag måste läsa minst 100 sidor per dag nu så jag kommer igenom de supertjocka böckerna) och rensat lite här hemma. Finns inte så mycket mer att göra!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MADDES

hehe ja jag blev riktigt blöt igår när jag var ute och gick men det var skönt att få röra lite på sig när det inte spöregnade!

2011-08-08 | 17:37:00
http://maddisenj.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Jag tränade inget förutom promenader i början av graviditeten pga tröttheten, men när det la sig satte jag igång igen

2011-08-08 | 21:23:51
http://saratilling.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!