onsdag med seminarium

Jag är SÅ tacksam att jag är student, det värsta jag vet är när vi har praktik och man måste upp tidigt vaarje dag, som det ser ut nu har jag tre "tidiga" mornar i veckan vilket betyder att jag går hemifrån vid nio och alltså två dagar mer än vanligt att sova ut hur länge jag vill på! Är ju så sjukt seg på morgonen också, nu har jag vart vaken 1½ timme och är precis klar. Det är inte lättare av att magen gör att man inte har några kläder som passar, har kämpat för att hitta något och då jag inte har några rena underdelar är jag tvungen att ta mammajeansen fast de klämmer åt lite jobbigt så jag hoppas jag inte får ont... Nu ska jag iallafall iväg på lektion och tala om kvinnan på 1800-talet och sen skriver jag igen efter jag vart på MVC :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!