mätt och belåten ;)

 

Nu är jag hemma igen och minst sagt mätt och belåten ;) Jag åt tigerräkor med världens godaste dipsås, tar alltid samma just för att jag älskar såsen och sen Rocky road tårta som är helt himmelsk och mangoshake till det. Är sjukt mätt nu vill jag lova haha. Jamie fick en skjorta av mig i present :) Alltid mysigt att catcha up med familjen sådär, åker nog hem till Södertälje i helgen och stannar några dagar också. Nu ska jag bara dega här hemma tills det är dags att sova ;) Kanske blir Two and a half men på tv:n, imorgon får jag dock ha en bättre pluggdag...

 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


simone

ser myysigt ut :)

2011-08-10 | 11:03:20
http://simoneh.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!