mardröm

Kom precis på att jag hade en superhemsk mardröm under natten! Drömde att jag var redo att föda bebis och var med min mamma på någon mässa (??) och så bara lyfte jag upp (!!) magen och kunde ta ut bebis som fortfarande satt fast i navelsträngen och han var jättesöt och hade sin pappas ögon men ovanpå huvudet var det typ ihopmosat och så kom läkare och sa att eftersom han bara "lossnat" genom magen och inte fötts vanligt hade han fått ett problem med huvudet och att han förmodligen inte skulle överleva och jag började typ gråta så jag inte kunde andas i drömmen och så vaknade jag upp. Det var sjukt skönt att vakna upp kan jag lova, usch vilken hemsk dröm!! :(


Dock var det första drömmen som jag verkligen såg min bebis helt sådär nyfödd och att han liknade någon av oss, men fy inga mer såna drömmar hoppas jag... Lägger in en jättesöt bild på min lillebror när han var nyfödd för tre år sedan, den där bodyn är så fin och den får min bebis ärva :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Caroline BF 9/9

Usch va läskigt! Jag har oxå haft liknande mardrömmar, sett hennes ögon, o fått hålla i henne även fast ett lager tunt skin från min mage funnits emellan :S

Tur att de bara e drömmar :)

2011-08-27 | 09:46:22
http://carolineaf.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!