måndag


Väcktes vid fem imorse av solen och vad säker på att klockan var typ halv 12 och att det verkligen var dags att gå upp och sen kunde jag inte somna om... Vet att man inte ska klaga på solen med vad fasen klockan fem?! Bestämde iallafall för att göra lite nytta så nu har jag tvättat sex maskiner tvätt, en med mitt eget som var på handtvätt och sen mammas som hon skickade med från landet. Sen har jag hjälp Jesso att fixa lite här för de ska komma och fixa fönstren och det såg verkligen inte klokt ut här ^^ Ska tvätta lite till och sen kanske äta lunch innan jag åker hem till mig och tar itu med allt där.

Har haft det jättebra på landet och som ni kanske märkte bestämde jag mig för att stanna två veckor istället för en men igår var jag tvungen att lämna bilen till mormor igen. Vi har egentligen haft dåligt väder men det har vart rätt skönt ändå, spelat massa kort, umgåtts, vi var i Linköping en natt och andra dagen i Lkpg var den enda med superfint väder och då var vi och badade så jag tog sommarens första och förmodligen sista dopp i Sverige. Sen har vi inte gjort så mycket mer, ätit massa och bara segat och så myst av att vara med min söta Elliot såklart! Har inga bilder för jag lämnade min kassa kamera i Ecuador men har tagit några med iphonen som jag kanske lägger upp sen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!