lördag

Lite trist update utan bilder men men. Igår var jag alltså nere på stan med mamma och det var tydligen festival där, massa stånd och ett litet tivoli så vi gick runt en stund och tittade. Sen hade vi myskväll med chips och Twilight :) Idag var jag med mamma och Elliot och vid badet och låg och solade, kände inte ens på vattnet men det var alldeles lagom varmt att bara sitta i bikini för det fläktade ändå lite :) Det blev nog sommarens sista strandbesök och jag blev lite röd jag. Har ju hunnit med så mycket som ett (!) dopp här i Sverige i sommar haha. Vi hade ju en del jättevarma dagar när jag var hemma i Stockholm men jag stannade mest inne, vet inte riktigt vart man ska ta sig iväg och bada när man bor inne i stan, men till nästa sommar ska jag kolla upp det bättre. Har pluggat en jäkla massa idag också, läst i Dracula, den enda bok jag har kvar och som då oturligt nog var tills fredagens seminarium och jag känner nu som att jag har bomull i huvudet! Ska nog lägga mig snart, imorgon är sista lediga dagen och sen börjar skolan på riktigt igen, känns verkligen som att det är dags nu och nu är det inte heller långt tills min älskling kommer hem och snart blir vi också tre, mycket att se fram emot alltså :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Jag har inte tagit ett enda dopp i sverige i år, skittrist. Får ta igen allt nästa år istället!

2011-08-28 | 14:05:29
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!