hemma hos mamma

Det blev bio igår, var och såg Horrible bosses med Jennifer Aniston. Det var en väldigt oväntad roll för henne kan man säga :p Filmen var helt okej kul men det kändes lite som att de försökt sno The Hangover konceptet med tre killars äventyr där allt går fel men inte riktigt lyckats. Kom hem till mamma vid halv 12 och syrran hade inte fått mitt sms om att jag skulle komma och hade fullt med grejer på andra sidan i sin dubbelsäng så jag fick väcka henne och flytta allt så jag kunde sova där ;) Idag vaknade jag av en mardröm vid halv 6 och sen har jag inte kunnat somna om... Vi ska nog ner på stan här i Södertälje en stund och njuta av det soliga vädret :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!