hemma en snabbis

Nu är jag hemma en snabbis innan min moster kommer, hon hade suttit och väntat på att jag skulle ringa henne och säga att jag kommit hem medan jag trodde att hon skulle ringa när hon åkte haha men nu är hon iallafall påväg. Det var supertrevligt att fika med Maria. Vi pratade oavbrutet i två timmar om bebisbebisbebis. Ja vi släppte verkligen ut allt bebisprat man försökt skona andra från att höra, så skönt att prata med någon som är i precis samma situation :) Vi gick också och tittade på lite bebiskläder och gud vad det finns mycket fint! När vi gick inne i Ringen kom en något tokig gubbe framför oss och bara "mår ni bra alla tre???!!" vi antar att han syftade på mig, henne och min bebis då jag är en hel del tjockare än henne. Haha så hennes lilla bebis blev utelämnad av den knäppa gubben :p Ska bli intressant att se på onsdag om min mage är över kurvan eller inte. För nog är den betydligt större än andra i samma vecka men sist vi var på koll låg vi båda "perfekt" på kurvan...

Nu skall jag straxt iväg och äta med moster, blir Kophangan igen haha. Och massa bebisprat lär det bli även med henne, hon har ju en son som är 5 redan, tiden går så snabbt. Vi har inte setts sen innan sommaren så vi får se om jag chockar henne med min stora mage ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Yohanna ♡

SV: Ja men visst då? Jag förstår fortfarande inte hur man använder väst riktigt ^^, Jag vill ju inte frysa om armarna? :P

2011-08-12 | 18:29:43
http://fireflybaby.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Min gravidträff var exakt likadan, tiden bara flög iväg och samtalsämnena var väääldigt begränsade ;). Det är verkligen skönt att prata med likasinnade och bara kunna älta allt helt ohämmat. Det behövs :)

2011-08-12 | 21:05:40
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!