godnatt

En del av tröttheten från början av graviditeten verkar ha återkommit, är sjukt trött och de senaste dagarna har det varit likadant, en trötthet där jag inte kan koncentrera mig, bokstäverna i böckerna bara glider ihop haha. Ska väl i säng då I guess så får man göra lite nytta imorgon istället.

Har spenderat eftermiddagen och kvällen med en kompis som precis fått reda på att hon är gravid, så kul :) När hon skulle gå böjde hon sig och pratade med bebis i magen och visst vaknade han allt och började slå tillbaks mot där hon höll handen, så sött! Nej nu orkar jag inte ens skriva längre, bäst att jag får av mig sminket så jag kan lägga mig nu!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia Söderberg

Tack becca! Hoppas det går bra med bebisen i magen :)

2011-08-31 | 23:18:58
http://sdrberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!