God morgon :)

Okej, natten till igår sov jag sex timmar men det tog jag igen inatt genom att sova nästan 12 (!!!?!). Jag pallrade mig faktiskt upp och kissade så fort det behövdes och sen somnade jag om och vaknade när alla redan gått, inte ens lillebror hade lyckats väcka mig alltså! Jag var rejält trött när vi kom hem igår dock så jag däckade redan vid tio. Elliot skötte sig faktiskt jättebra både på leksaksaffären och sen på IKEA där vi var och åt. Så jag och mamma satt där och såg några andra barn få riktigt hemska vredesutbrott som Elliot brukar kunna få och när föräldrarna sen försökte muta med glass viskade jag "det är rätt, belööna bara" haha. Så skönt att det inte var VI ;) Mamma köpte lite smågrejer på Ikea och en jättefin present till bebis som jag visar sen. Har precis duschat och idag får jag anstränga mig och sminka mig (ja jag tycker det är jobbigt nuförtiden), ska träffa en kompis en sväng på stan senare, som förresten precis fått reda på att hon är gravid, så kul! Först tänkte jag hjälpa till och fixa lite här hemma och sen mååååste jag hinna med mer läsning, har inte blivit så mycket läst de senaste dagarna...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!